Om VKSK

Verdal Kampsportklubb ble opprettet i 2003 av Ronny Andrè Holberg. I oppstartsfasen var det en liten klubb med få medlemmer, og klubben fokuserte målrettet på kickboxing. Vi har i dag grupper som fokuserer på Lett/fullkontakt og Pointfighting, i tillegg har vi treningsgruppe for dem som ikke ønsker å konkurrere. Tidligere har vi hatt et tilbud om MMA og BJJ. Klubben er hele tiden i utvikling, og vi jobber kontinuerlig for å kunne gi Verdal et godt tilbud for alle som ønsker å utøve kampsport.

Vi har fått et økt medlemstall hvor utøverenes alder har et spenn mellom 5-50 år. Hver termin har klubben nybegynnerkurs hvor alle som ønsker å prøve seg på kampsport er velkommne. For de minste har vi også et eget barneparti som går under navnet Junior-kick.

Uavhengig om du ønsker å trene kampsport som mosjonist eller om du har ambisjoner om å hevde deg som konkuranseutøver, har vi et parti som passer for deg. For selv om vi kan fronte med Norgesmestere på løpende bånd, består klubben også av mange som utøver sporten for de fysiske og psykiske utfordringene den har å by på. Kampsport er en idrett hvor du får bedre kondisjon, koordinasjon, reaksjon.. lista er lang, og ALLE kan klare det!

Alle våre instruktører har relevant erfaring både som intruktør og innen den grenen de intruerer i. Vi ønsker at du som medlem hos oss skal få oppleve alt det kampsport har å by på, da både den gode treningen og det herlige miljøet vi har inad i klubben.