Eliteutøvere

Dersom du er nysgjerrig på å konkurrere i kickboxing, er Verdal Kampsportklubb klubben for deg! De siste årene har den lille bygda Verdal levert Norgesmestere på løpende bånd, vi har hentet medaljer i utlandet og utøvernes ambisjoner og kvaliteter blir stadig større og større.

Våre satsningsgrener har hovedsaklig vært pointfighting og musical forms, men har også prestert i K1, fullkontakt og lettkontakt. Ønsker du å prøve deg på konkurranse, bli Norgesmester eller hente hjem titler fra utlandet? Ta kontakt med din hovedtrener i Verdal Kampsportklubb eller Ronny Andrè Holberg.

Maria Valstad -92
Beltegrad: Svart – 1.Mestergrad

Maria begynte med kickboxing i 2012, og har konkurrert aktivt i pointfighting siden august 2014. Hun har i løpet av denne tiden blitt norgescup sammenlagt vinner to ganger, 3xNorgesmester 2015 og 2016 i D-60kg og D+70kg 2017, samt hentet hjem en bronsemedalje i grønnbelteklassen i det prestisjefylte stevnet Irish Open, i 2016. Hennes tidligere mål var å bli best i sin klasse i Norge, samt oppnå svart belte! Nå er målet å hevde seg i verdenstoppen i Pointfighting!

Hege Tuseth Thidemann –
Beltegrad: Brunt III

Begynte med kickboxing i 2004, og begynte å konkurrere i pointfighting i 2007. Hun kan vise til en lang rekke medaljer, da blant annet gull i Scandinavian Open 2015 D+65kg, sølv i Czech Open 2014 D-65kg, bronse NM 2015 og gull NM 2016. Hun har også vunnet norgescupen sammenlagt to ganger og tatt bronsemerket i K1/fullkontakt. Hennes mål er å ta hjem en medalje fra et av de større, approberte internasjonale stevnene. I tillegg til å være utøver selv, er Hege også trener for nybegynnergruppa i klubben.